Jump to content
Sign in to follow this  
Aidan

Red Lip Done

Recommended Posts

Last night i enlisted the help of Blitz to do my red lip on my wheels, here are the results:

The Tape glows when light is on it, a sort of orangey red colour.

[img]http://img43.imageshack.us/img43/3013/img0556t.jpg[/img]

[img]http://img22.imageshack.us/img22/5015/img0553o.jpg[/img]

[img]http://img11.imageshack.us/img11/7611/img0557jp.jpg[/img]
Glowage

[img]http://img22.imageshack.us/img22/2782/img0540v.jpg[/img]

[img]http://img35.imageshack.us/img35/9548/img0551os.jpg[/img]
=)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yeah, after i came out the cinema at like midnight last night, the light made it so you could see 2 orange rings lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
Certainly does glow! Looks top notch if you ask me, although those dirty arch liners and black bumpers still need sorting!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yeah when its colour coded im also planning on smoothing the boot + bonnet so should be a looker lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
Remove the boot handle too? Or colour code it? Coloured coded mirrors? I was about to say door handles after looking at your avi, but then saw your sig!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Remove the handle and have a boot popper.

Colour code the mirrors aswell.

And i sprayed handles myself

Share this post


Link to post
Share on other sites
unfortunately Fisher said to do it to mine instead of buying some alloys that look similar but i dont think that it will be done anytime soon.

Share this post


Link to post
Share on other sites
They do Woody yeah! :) This is proper 3M good stuff. It's the only stuff I've ever found that will stick to satin powder coat so it's good! :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Saweet! Quick questions, price? I guess it comes on like a roll? One enough for 4 x 15" wheels?

O and sorry forgot to say, red lip looks good! Maybe red calipers would look cool too or maybe too much?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Comes on a roll, with an applicator (but dont use it lol). Costs about £8 (bit of a rip off but hey). Enough to do 4 19" wheels. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cheers mate you're a legend! Tbh I'd pay £8 when the time comes to save hassle of ordering online etc. Thinking satin black wheels with yellow lip for the 5 btw (if anyones interested :p).

Share this post


Link to post
Share on other sites
No worries.

Agree with jason red calipers is a no go. Looks great with the nuts and lip and car colour but anymore would be too much.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yeah fair enough, like I said it may be overkill. Personally I wouldn't have gone for coloured nuts as I dont think they really work that well as a colour match in red. Other colour anodized nuts seem ok but red always come out pink :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×